Môr Harlech

Our cats and kittens, day to day

Tuesday 4 August 2009

Grazie, cara Pamela!





A huge thank you to my dear young friend Pamela in Italy, who has sent me these photos of:
Môr Harlech D for Diamond (Dee), Blue/White daughter of Nefret and Malcom, granddaughter of Tora; and her young aunt:
Môr Harlech Killashandra Ree, daughter of Tora and Audrey, Chocolate Mackerel Tabby.
I should be seeing them both at a show in Chiasso at the beginning of October - and possibly Killa's brother, Jaxom, as well. He also lives in Italy, with another family.

Un grand merci à ma jeune amie Pamela, en Italie, pour ces belles photos de:
Môr Harlech D for Diamond (Dee), Blue/White, fille de Nefret et de Malcom, petite-fille de Tora; et de sa jeune tante:
Môr Harlech Killashandra Ree, fille de Tora et d'Audrey, Chocolate Mackerel Tabby.
J'espère les voir toutes les deux à une expo à Chiasso, début October - et peut-être aussi le frère de Killa, Jaxom, qui habite également en Italie, chez une autre famille.



4 Comments:

At 5 August 2009 at 18:44 , Anonymous Anonymous said...

Coucou pandora
J'ai peu de nouvellesde vous je viens donc en prendre à la source
je suis heureuse que vous ayez des nouvelles et des photos de votre loulou il est très beau

 
At 5 August 2009 at 19:33 , Blogger Panda said...

Merci, mais j'aimerais bien savoir.... c'est de la part de qui??

 
At 6 August 2009 at 22:29 , Anonymous Anonymous said...

oups désolée cher oiseau de nuit
C'est Florence

 
At 6 August 2009 at 22:35 , Blogger Panda said...

MDR, j'avais deviné, mais je voulais être sûre!Merci ma Florence - bisous!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home